Panasonic TX-L39E6E

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Panasonic TX-L39E6E op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

HKirchberg 08-01-2014
Geschreven voor: Panasonic TX-L39E6E

In de eerste plaats het beeld is geweldig. Ook overdag met veel zon in de kamer. Alles aan deze TV voldoet aan mijn eisen en het is ook nog eens een mooi design. Gekocht bij Platte TV.nl voor nog geen 400 euro! Kan hem iedereen aanraden.

twentonian 09-01-2014

Hallo HKirchberg ,

De prijzen van dit model en ook van het 42" model zakken , nog steeds , dasrom nog steeds niet gekocht . Twee winkels met bijna dezelfde naam willen de goedkoopste zijn . Eerst wilde ik de 39" , maar er is nog iemand in huis , die wil graag de 42" , eerst die maar eens proberen . Hoe is het beeld als je er schuin voor zit , daar ben ik benieuwd naar .

Twentonian

twentonian 17-01-2014

Ook ik heb gisteren de 42" uitvoering ontvangen van plattetv.nl en de tv aangesloten en alle beeldinstellingen ingesteld met behulp van een overzicht op een engelstalig forum en inderdaad , het beeld was geweldig mooi . Maar .... alleen als je er recht voor zot of een beetje schuin . In onze situatie , waar de tweede persoon op een bank zat in een hoek tussen de 20 en 30 graden was het beeld helaas niet zo mooi , de kleuren werden een stuk minder , dat gebeurde ook als je opstond en dan naar de tv keek , Onze 32"Panasonic heeft daar geen last van . Tevens vonden wij ook het formaat te groot voor onze woonkamer , wij zitten er ongeveer 275 cm vanaf en als je naar het apparaat kijkt als ie uit is is het en machtige , onvriendelijke zwarte kast . Voorlopig houden wij de Panasonic nog maar , met een brade licht , matte ( die niet reflecteert ) licht titanium-kleurige rand , die heel wat vriendelijker overkomt . Het grootste formaat , dat geschikt is voor de afstand , waar wij naar kijken is 37"is , de kast komt dan ook niet zo massaal en opdringerig over . De zoektocht gaat verder en over een paar maanden komen er weer nieuwe modellen , wie weet , maar 37" wordt moeilijk .

edelsteenvrouwtje 28-03-2014

Wij zijn van plan deze tv te kopen, maar kun je me zeggen of deze tv een mat of een glanzend scherm heeft?

ej61 30-05-2013
Geschreven voor: Panasonic TX-L39E6E

Update: TV is ondertussen bekend in de Logitech database waardoor het instellen van een universele afstandsbediening van dit merk weer volledig automtisch mogelijk is.

Vladdi2000 29-05-2013
Geschreven voor: Panasonic TX-L39E6E

Heb vandaag mijn toestel gekregen, perfect toestel ECHTER de CI+ module is niet ziggo gecertificeerd en werkt dus niet. Ik krijg een foutmelding dat CAM MODULE niet volledig compatible is

twentonian 01-08-2013

Hallo Vladdi2000,

zou je nog een mening willen geven over mijn vraag betreffende de kijkhoek ?

Vladdi2000 04-08-2013

Hallo Twentonian,
Kijkhoek is bij duurdere toestellen beter, ik ervaar het echter niet als hinderlijk

twentonian 20-06-2013

Hallo Vladdi 2000,
Omdat ik ook in dit type Tv geinteresseerd ben , heb ik contact gehad met Ziggo , daar deze tv nog niet als gecertificeerd in de lijst stond van Ziggo . Nu inmiddels wel , Ziggo heeft mij doorgegeven . dat alleen bepaalde modules van ik dacht Neotion en Smit@ geschikt zijn , maar dan ook nog bepaalde series van deze types. Ik zou dus contact opnemen met Ziggo over de modules , laat mij het resultaat ook nog even weten, want mocht het dan nog niet functioneren is deze tv voor mij ook niet zo interessant meer.

Vladdi2000 26-06-2013

Ik heb een reactie gekregen van Panasonic:

===================================
Onze 2013 modellen zijn allen Ziggo gecertificeerd. Gebruikerstests hebben uitgewezen dat ten gevolge van diverse technologische ontwikkelingen de Common Acces Modules (CI+ CAM's) uit 2009, 2010 en 2011 niet uitwisselbaar zijn met de huidige 2013 Panasonic Plasma- en LED/LCD tv's. Wij raden u aan onderstaande CAM's te gebruiken.
Neotion/Quantis uit 2012
productnummer begint met P/N: PRD MCIZ-16xx

Smit
blauwe uitvoering 1660 / het nummer onder de streepjescode begint met OAF. Van andere DVB-C modules voor digitale televisie kan de werking op de 2013 tv's niet worden gegarandeerd.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
===================================

Ik heb inmiddels de @smit kaart aangeschaft, echter loopt het nog niet gesmeerd. ik moet de tv aanzetten op Nederland 1 (open kanaal) anders krijg ik geen beeld.

misschien werkt de neotion kaart beter, ik zou graag willen horen van ervaringen.

twentonian 26-06-2013

Hallo Vladdi2000 .
hwtzelfde wat je schrijft in de amil van vandaag had ik je ook nog willen meedelen over de modules van 2012 ; de nieuwe modules van Quantis , Neotion en @Smit van 2013 zouden allemaal goes funcyioneren, Heb je nu een 'Smit van 2012 of van 2013 , als deze nog niet zo goed functioneert kan ik dus waarschijnlijk beter een Quantis of Neotion aanschaffen , wat gaat er nu nog niet goed met de @Smit module ?

twentonian 24-06-2013

Hallo Vladdl ,
Heb geinformeerd bij Ziggo over de geschikte modules voor dit toestel ; de modules van Quantis zijn geschikt en modules van @Smit , blauw smartcardlogo met rode stip. Nog gevraagd of Neotion modules wel of niet geschikt zijn , daar krijg ik nog bericht over.

Twentonian

Vladdi2000 27-06-2013

ik het nieuwe model @smit (model 2013 - OAF1V130113257)
Deze werkt goed behalve wanneer je het toestel aanzet.
bij aanzetten van het toestel op elk willekeurig kanaal behalve NL1 (welke ook werkt zonder CI), geeft hij een foutmelding.
Je moet dan eerst naar NL1 daarna kan je zappen naar elk willekeurig kanaal